Inschrijven voor wat je wilt zijn
+4 Catana
Elizabeth
Samuel
James
8 plaatsers
Auteur Bericht James Former Commodor
Aantal berichten : 83Registratiedatum : 12-04-13Leeftijd : 27Woonplaats : Narnia 8DCharacter sheet Leeftijd : 34 Liefde : Our destinies have been entwined Elizabeth, but never joined. Onderwerp: Inschrijven voor wat je wilt zijn ma apr 15, 2013 10:10 am Inschrijven voor wat je wilt zijn.
Hier kan je zeggen wat je personage is, het enige dat je daarvoor moet doen in het lijstje hieronder invullen en het hier in het topic posten. het zal nergens genoteerd worden enkel zal je naam zo snel mogelijk een kleur krijgen. Code: [b]Naam;[/b] [b]Pirate - Navy - Normal;[/b] [b]Kleur gegeven;[/b] [strike]Ja [/strike]- Nee (niet aankomen dit mag enkel een beheerder doen!)
Laatst aangepast door James op di apr 16, 2013 8:27 am; in totaal 1 keer bewerkt
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Samuel Captain Of The Golden Mermaid
Aantal berichten : 42Registratiedatum : 15-04-13Leeftijd : 29Woonplaats : Neverland~Character sheet Leeftijd : 19 years Liefde : I would like to say that I love you more than food. But I'd be lying then. Onderwerp: Re: Inschrijven voor wat je wilt zijn ma apr 15, 2013 11:15 pm Naam; SamuelPirate - Navy - Normal; PirateKleur gegeven; Ja - Nee (niet aankomen dit mag enkel een beheerder doen!)
Elizabeth
Aantal berichten : 48Registratiedatum : 13-04-13Leeftijd : 25Woonplaats : Middle-Earth, HogwartsCharacter sheet Leeftijd : 21 Liefde : William Turner Onderwerp: Re: Inschrijven voor wat je wilt zijn di apr 16, 2013 4:29 am Naam; Elizabeth.Pirate - Navy - Normal; Pirate.Kleur gegeven; Ja - Nee
Catana
Aantal berichten : 2Registratiedatum : 16-04-13Leeftijd : 29Character sheet Leeftijd : 19 Liefde : I want to drown in you Onderwerp: Re: Inschrijven voor wat je wilt zijn di apr 16, 2013 7:38 am Naam; CatanaPirate - Navy - Normal; PirateKleur gegeven; Ja - Nee (niet aankomen dit mag enkel een beheerder doen!)
Elena
Aantal berichten : 70Registratiedatum : 16-04-13Character sheet Leeftijd : 19 Years Liefde : Win my heart and I'm yours. Onderwerp: Re: Inschrijven voor wat je wilt zijn di apr 16, 2013 11:03 am Naam; Elena JonesPirate - Navy - Normal; PirateKleur gegeven; Ja - Nee (niet aankomen dit mag enkel een beheerder doen!)
Sunset
Aantal berichten : 65Registratiedatum : 21-04-13Leeftijd : 26Woonplaats : Narnia, Middle-earth, Neverland...Character sheet Leeftijd : 16 Liefde : -- Onderwerp: Re: Inschrijven voor wat je wilt zijn ma apr 22, 2013 5:42 am Naam; SunsetPirate - Navy - Normal; normal voor nuKleur gegeven; Ja - Nee (niet aankomen dit mag enkel een beheerder doen!)
Sunset
Aantal berichten : 65Registratiedatum : 21-04-13Leeftijd : 26Woonplaats : Narnia, Middle-earth, Neverland...Character sheet Leeftijd : 16 Liefde : -- Onderwerp: Re: Inschrijven voor wat je wilt zijn di apr 30, 2013 7:26 pm Daar ben ik weer
Naam; Sunset
Pirate - Navy - Normal; Pirate
Kleur gegeven; Ja -
Nee (niet aankomen dit mag enkel een beheerder doen!)
Lucia Captain
Aantal berichten : 14Registratiedatum : 03-05-13Leeftijd : 29Woonplaats : in your closet~ Onderwerp: Re: Inschrijven voor wat je wilt zijn vr mei 03, 2013 4:49 am Naam; Lucia Centuria VorenusPirate - Navy - Normal; NavyKleur gegeven; b Ja - Nee (niet aankomen dit mag enkel een beheerder doen!)
Amy.
Aantal berichten : 15Registratiedatum : 08-05-13Character sheet Leeftijd : 17 years Liefde : Love is a weakness that can be used against you. Onderwerp: Re: Inschrijven voor wat je wilt zijn wo mei 08, 2013 5:24 am Naam; Amy Mc LightPirate - Navy - Normal; NavyKleur gegeven; Ja - Nee (niet aankomen dit mag enkel een beheerder doen!)
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Inschrijven voor wat je wilt zijn
Inschrijven voor wat je wilt zijn