Character sheet Leeftijd: 19 Years Liefde: Win my heart and I'm yours.
Onderwerp: There is no fight I can't win [ Lust ] za mei 04, 2013 2:08 am
Elena zette haar neer op het zand. Het uitzicht op het golvende water was gewoon buitengewoon prachtig. Al weken lang hoopte ze dat er misschien een schip voorbij vaart en dat ze mee kan terug naar het vaste land dat ze kende. Maar veel hoop had ze niet meer. In die weken dat ze hier nu al was, was er nog nergens een schip te bespeuren, laat staan een levende ziel. Gelukkig had ze wel nog een zwaard bij haar voor als er wilde dieren op dit eiland waren. Elena is nog niet verder gegaan dan het strand. Ze wist niet wat er zich bevind in het bos wat verder op, dus zou het niet slim zijn om daar naar toe te gaan. Haar voorraad eten was wel bijna op, en op het strand was er niks anders dan zand en stenen. Dus vroeg of laat zou ze toch het bos in moeten gaan. Ze zuchtte terwijl haar ogen nog eens over de vlakte van de wateren glijdde. Geen schip of vaartuig te herkennen. Elena stond recht en draaide zich in de richting van het bos. Ze checkte even ofdat ze haar zwaard nog bij haar had. Haar ogen verkende het bos van op een veilige afstand. Er was niks gevaarlijks te bespeuren nog niet. Maar je weet nooit wat je kan vinden op een eiland dat je nog niet kent. Misschien wilde dieren of andere piraten? Hoe dan ook dat zou ze snel weten. Elena wandelde voorzichtig op het bos af. Het was er bijna muisstil. Te stil dat het bijna niet normaal was. Het enige wat ze hoorde was de golven op het water. Ze wandelde voorzichtig door het bos en bleef geconcentreerd om haar heen kijken. Ze was op zoek naar voedsel, maar het enige wat ze vond was wat gras of struiken, maar niet echt iets eetbaars. De stilte werd gebroken toen ze wat struiken hoorde bewegen in de verte. Voorzichtig stapte ze er naar toe terwijl ze haar zwaard uit haalde en stevig in haar handen vasthoude. Wie zou er daar kunnen zijn? Bang was ze allesinds niet.
Lust
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 01-05-13
Character sheet Leeftijd: 17 Liefde: Everything comes with a price, love is for sale.
Onderwerp: Re: There is no fight I can't win [ Lust ] ma mei 06, 2013 5:23 am
Zacht bed, warm bed, een roodharige jongen die in diepe slaap was. Dit vredige taffereel veranderde algauw toen er een groepje mannen voor de deur aan kwam. Een barse stem klonk. ''Angelo, opendoen.'' Grommend rolde ik uit bed. Serieus? Op dit tijdstip? Wat moesten mensen van me.. om 5 uur 's ochtends nog wel. Ik sta met tegenzin op als het kloppen nog steeds aanhoudt. Straks waarschuwen de buren nog de stadswacht. Dan zit ik in de problemen, nee bedankt. Ik veeg mijn rode haren uit mijn slaperige gezicht en trek vlug een zwarte broek en een wit hemd aan. Simpel, maar van verbazingwekkend goede kwaliteit voor een jongen als ik, zou je kunnen opmerken. Tja, cadeautjes. Van lieve, gulle mannen. Die wellicht minder onbaatzuchtig waren dan ze leken, aangezien ik er altijd iets voor terug moest doen. Bij die gedachte veeg ik onwillekeurig langs mijn nek, precies waar de rode plek nog zit. Mensen zijn wel vaker boos en uiten dat op mij, maar dit was pijnlijker dan verwacht. Ik laat de deur openzwaaien en glimlach lichtelijk uitnodigend. ''Gentleman.. Kan ik iets voor jullie betekenen?'' De glimmers in het kaarslicht zeggen al iets heel verkeerds. Wapens. Ik word mijn huis uitgetrokken aan mijn armen, onder dwang van twee mannen tot lopen gebracht. ''Laten we die lieve praatjes maar bewaren voor de Queen.'' Daarmee bedoelen ze uiteraard niet de echte heerseres van het land, nee. De gedachte alleen al.. Nee, ik snap het maar al te goed. Mijn oude 'werkgeefster' had weer eens geruchten gehoord en zon op mijn aantrekkelijke lichaam voor in haar collectie. Helaas had ik daar helemaal geen zin in. Ik wring en werk tegen. ''Loslaten, jullie. Ik laat me niet zo behandelen. LAAT LOS!'' roep ik bozig. Mijn ogen spuwen vuur. De ene man krimpt ineen en dreigde bijna echt los te laten, maar de andere gozer verstevigde enkel zijn greep. ''We dachten al dat je zo zou reageren..'' sprak hun leider. ''Dus we hebben een kleine excursie voor je voorbereidt.'' Een harde klap op mijn achterhoofd is het laatste wat ik me kan herinneren voor ik op de straat ineen zak. _______________________________ Ik word wakker met een paar flessen water, een kist met wat eten en een zeer droge mond. Het is zonnig en.. verbazingwekkend zacht en korrelig. Wácht. Zand? Ik ben op een eiland gedumpt en in mijn hand klem ik een briefje. ''We zien je over een weekje weer. Misschien ben je dan wat braver. Zorg voor jezelf, je bent te kostbaar om stuk te gaan. Stay safe. The King.'' Ik frommel het perkament ineen en prop het in mijn zak. Grommend sta ik op, de koppijn negerend. Not again. Een weekje vakantie houden op een onbewoond eiland. Tja, misschien is het een fijnere methode dan zweepslagen? Ja. Laat ik het daar maar op houden. Ik sleep de kist in naar de schaduw van wat bomen en bedek het onder bladeren. Je weet maar nooit, praktisch overal zitten dieven en profiteurs. In een instinctieve beweging draai ik me om, zie een meisje en grijns breed. Het metalen wapen in haar hand bevalt me wat minder goed, maar dat is een bijzaak. ''Hey..'' mompel ik met een aanlokkelijk lachje. ''Wie heeft jou hier gedumpt?'' Ik gok dat ze een of twee jaar ouder is dan ik en met haar wapen duidelijk in het voordeel. Maar zou ze een vrij aantrekkelijke roodharige jongen kwaad doen? Dat is de echte vraag..
Elena
Aantal berichten : 70 Registratiedatum : 16-04-13
Onderwerp: Re: There is no fight I can't win [ Lust ] wo mei 08, 2013 12:36 am
Elena keek recht voor haar uit. In haar hand was nog altijd haar zwaard vastgeklemt. Ze hoopte om hem niet te gebruiken, niet dat ze niet iemand durft te doden ofzo maar ze had geen zin om haar zwaard dan weer te kuisen. Toen ze wat dichter was gekomen zag ze een gedaante staan met de rug naar haar toegedraaid. Elena keek hem aandachtig aan. Hij moest waarschijnlijk gehoord hebben dat er daar iemand was want hij draaide zich al snel om. Voor haar stond een aantrekkelijke roodharige jongen. Misschien één of twee jaar ouder dan haarzelf. Hij had een brede grijns op zijn gezicht, maar Elena keek hem nog steeds aandachtig aan. 'Hey..'' mommpelde hij met een aanlokkelijk lachje. Elena wist eerst niet wat ze moest zeggen, ze was wat sprakeloos geworden toen ze hem zag. Ze liet haar zwaard naar beneden zakken, hij was nu langs haar lichaam maar nog steeds in haar handen. Elena voelde haar aangetrokken door de roodharige jongen maar dat wou ze aan haarzelf niet toegeven. Ze schudde even met haar hoofd en keek hem toen weer aan. "Wat doe je hier en wie ben je?" Ze wou nu wel weten wie hij was en waarom is hij op dit eiland? Misschien was hij ook gewoon aangespoeld ofzo? Aan de ene kant kon ze hem niet vertrouwen omdat hij er niet als een piraat uitzag en ze wou zeker geen vrienden maken ofzo. Hoe dan ook langs de andere kant zag hij er ook wel aantrekkelijk uit. Nee, dat mocht ze niet denken. Elena schudde nog eens lichtjes met haar hoofd. Aan die gedacht kon ze en mocht ze ook gewoon niet denken. Ze wachte rustig af op zijn antwoord. Ze hield haar zwaard wat strakker vast. Misschien moest ze hem wel doden? Maar de vraag is zou ze dat wel doen? Elena had niet echt het gevoel dat hij een gevaar was maar toch. Ze keek hem in de ogen aan en wachtte rustig af.
Lust
Character sheet Leeftijd: 17 Liefde: Everything comes with a price, love is for sale.
Onderwerp: Re: There is no fight I can't win [ Lust ] do mei 09, 2013 9:45 am
Hmm, een meisje met felle ogen. Mooie krullerig bruin haar omlijste haar gezichtje. Dit alles zag Lust in één oogopslag. Maar het zwaard was het gevaarlijke ding hier, dus daarop vestigde hij onopvallend zijn aandachtig. Tevreden krulden zijn lippen nog iets verder in een lach toen hij de metalen doodsbrenger zag zakken. Meisjes met zwaarden, dat was meestal geen goede combinatie. Ze dachten niet voor ze handelden, staken toe. En met zo'n messcherp ding was dat gevaarlijk. "Wat doe je hier en wie ben je?" Zo nieuwsgierig. Hij grijnsde loom, waarbij zijn witte tanden zichtbaar werden. Haar gedachten waren duidelijk met iets bezig, te zien aan het feit dat ze haar hoofd zo opeens schudde. Vreemd. Waarover dacht ze dan wel na? Ging het hem aan? Waarschijnlijk wel. ''Ik ben Lust.'' sprak hij simpelweg. Zijn toon was volkomen kalm, lichtelijk geamuseerd. ''En wat ik hier doe, dat vraag ik me zelf ook nog af.'' Hij draaide zich kort om, om te laten zien dat hij haar vertrouwde en griste een fles water van de grond. Gelukkig hadden die idioten dat wel voor hem achtergelaten, eten en drinken. Lust nam een flinke slok en bekeek het meisje eens wat beter. ''Wil je ook wat, vreemdelinge?'' bood hij aan, de fles naar haar toe stekend. Waarom hij zich zo passief opstelde? Nou, ze had een zwaard en het was nog niet zeker dat ze hem niet zo bedreigen daarmee. Dus dan was lief doen altijd slim. ''En dan is het nu jouw beurt om je voor te stellen, mylady..'' sprak hij zachtjes, vriendelijk, maar toch een tikje plagerig. Zijn ogen glinsterden afwachtend. Ondanks de pijn van zijn knock out was hij nog steeds alert genoeg om dit meisje volledig in de gaten te houden. Klaar om op al haar actie's te reageren.
Elena
Onderwerp: Re: There is no fight I can't win [ Lust ] vr mei 10, 2013 4:19 am
Hij grijnsde loom, waarbij zijn witte tanden zichtbaar werden. Waardoor hij nog perfecter leek. Maar zo mocht ze niet denken over hem. Hij kon een gevaar zijn voor Elena, want ze wist niet wie hij was en wat hij deed op dit bijna verlaten eiland. ''Ik ben Lust.'' Zei hij simperlweg. Elena keek op. Lust...Dat was een aparte naam. Hij leek kalm maar toch lichtelijk geamusseerd. ''En wat ik hier doe, dat vraag ik me zelf ook nog af.'' Elena keek hem wat vragend aan. Hij moest toch weten wat hij hier deed? Wel ja Elena wist zelf ook nietn wat ze hier deed dus hij sprak waarschijnlijk wel de waarheid, maar ze vertrouwde hem toch nog niet. Hij zag er aantrekkelijk uit maar ook onschuldig en dat kon een valstrik zijn waar ze zeker niet in wou lopen. Elena had na haar ene zin nog steeds niks anders gezegd tegen hem, ze luisterde gewoon naar wat hij vertelde en ze dacht na of hij wel degelijk de waarheid zou spreken. De jongen draaide zich kort om en griste een fles water van de grond. Elena keek hem nog steeds aandachtig aan om zeker te zijn dat hij niet ook een zwaard zou nemen of zo, je weet nooit. Hij dronk van het water en keek terug naar Elena. ''Wil je ook wat, vreemdelinge?'' Elena keek recht in zijn ogen, zou hij iets van plan zijn? Hoe dan ook dat zou ze dan toch wel achterhalen. "Wel, omdat je het vraagt, waarom niet.."Ze pakte het water uit zijn handen wachtte even en dronk er toen van. Het water was verfrissend. Ze wist al zeker dat het water niet vergifftigd zou zijn aangezien hij er al zelf van heeft gedronken. Ze had nog steeds haar zwaard in de andere hand. Elena maakte even haar lippen nat en stak haar hand uit om de fles terug te geven. " Bedankt..." Zij ze wat voorzichtig. ''En dan is het nu jouw beurt om je voor te stellen, mylady..'' sprak hij zachtjes, vriendelijk, maar toch een tikje plagerig. Er verscheen voor de eerste keer en glimlachje op haar gezicht. Natuurlijk, ze had haar nog niet voorgesteld, ze was waarschijnlijk teveel bezig geweest met naar hem te kijken. " Elena... Ik heet Elena." Zei ze toen ze zag hoe zijn ogen glinsterden; misschien kreeg ze daardoor ook dat glimlachje op haar gezicht.
Maar ze vertrouwde hem nog steeds niet helemaal, dus dat glimlachje verdween toen alweer snel. Ze schudde nog eens met haar hoofd. Nee, dit kan een valstrik zijn. Ze nam haar zwaard terug vast met haar twee handen terug gericht op hem. Gewoon voor de zekerheid. "Goed, waarom zou ik je nu niet direct doodden." Elena wachtte geduldig af op zijn antwoord ondertussen probeerde ze niet al teveel te kijken naar zijn prachtige ogen want dat leidde haar enkel maar af.
Lust
Onderwerp: Re: There is no fight I can't win [ Lust ] zo mei 12, 2013 11:27 pm
Zoals altijd merkte hij het weer. Die vreemde blik bij het horen van zijn naam. Lust, you better remember that. Ondanks zijn opvallende naam en uiterlijk kon deze jongen ook goed in grote massa's verdwijnen. Opgaan in de groep, het was allemaal een kwestie van houding. Hij voelde haar ogen als het ware in zijn rug branden. Ach. Hij was het wel gewend aangestaard te worden, dus zenuwachtig maakte het hem nauwelijks meer. In een poging een soort band op te bouwen bood hij haar een deel van het water aan. Delen, werkte dat niet effectief? Je goede wil laten zien, aardig zijn. Alles om te overleven, toch? Ook deze wantrouwige dame nam na even aarzelen zijn aanbod aan. "Wel, omdat je het vraagt, waarom niet.." De fles werd door een slanke meisjeshand aangepakt. Kalmpjes wachtte hij af. dorst was iets wat mensen erg geagiteerd en geïrriteerd kon maken. Dingen die momenteel slecht uitkwamen. Met een ingetogen lachje pakte hij de fles aan en zette die weer terug in de schaduw. Voorzichtig, want je wist nooit hoe veel voorraden je nodig zou hebben. Misschien kwamen die gasten over een week, misschien kwamen ze niet. Dat was een kwestie van afwachten. En dat wachten deed lust graag met genoeg eten en drinken. " Bedankt..." Een knikje gaf aan dat het wel goed zat. ''En dan is het nu jouw beurt om je voor te stellen, mylady..'' Nu kon ze er niet meer onderuit. Hij wilde een naam aan haar frisse gelaat kunnen koppelen. "Elena... Ik heet Elena." Ok, de naam werd in zijn geheugen diep opgeslagen. Kon altijd nog van pas komen.
Het volgende beviel hem een stuk minder.. Werd ze nou toch weer agressief? Tegen een weerloze jongen zonder wapen? "Goed, waarom zou ik je nu niet direct doodden." Een zacht zuchtje gleed over zijn lippen. 'Elena, lieverd..' Begon hij rustig. Met een kalme hand duwde hij haar zwaard een stukje naar beneden. 'Dat praat wat makkelijker.' Legde hij zijn handeling uit met een knipoogje. 'Ten eerste ben ik ongevaarlijk, ongewapend. Je mag me fouilleren als je wilt.' Lichtelijk plagerig werd die opmerking gemaakt. 'Verder weet ik niet hoe het voor jou zit, maar het lijkt mij persoonlijk best veel moeite. Ik kan tegen gaan werken, weg rennen, zo veel gedoe.' Hij had in zijn hoofd al bepaald wat hij zou doen, mochten zijn woorden haar niet overtuigen. 'Daarnaast..' Hij haalde het stuk perkament uit zijn zak en streek het glad. De zwarte inkt waarin de woorden geschreven waren glinsterde in de zon. 'Ben ik hier over een week weg en als je het lief vraagt jij ook.'
[volgede reactie kom laat, ik heb examens :c]
Elena
Onderwerp: Re: There is no fight I can't win [ Lust ] wo mei 15, 2013 2:18 am
Het was vriendelijk van hem, dat hij haar wat drank had aangeboden. Het ging goed, alles was goed. En daarom juist geloofde Elena niet echt da het zo goed kon gaan. Je weet tenslotte nooit wat mensen denken of wat ze van plan zijn te doen. Dat blijft een raadsel, ze wil zeker niet verrast worden door hem, misschien heeft hij een wapen ergens zitten, ofzo, ze wist het niet en dat kon ze ook niet weten, hij is de enige die weet wat hij gaat doen. Wat normaal klinkt natuurlijk. Als hij dacht, dat Elena hem misschien nu wel ging vertrouwen, zat hij ernaast. Elena vertrouwt niemand zo snel. Iedereen kan een bedrieger zijn, dus hij ook misschien. Daarom ook dat ze terug haar zwaard nam met haar beide handen en terug richtte op de jongen voor haar. Het voelde niet echt goed om met haar zwaard op hem te richtten, maar veel keuze had ze niet, ze kende hem nog maar pas. Hij zuchtte zacht. ''Elena, lieverd..''Begon hij kalm te spreken. Eerlijk gezegd was ze onder de indruk dat hij zo kalm bleef, ook al was haar zwaard gericht op hem. Kalm duwde hij haar zwaard wat naar beneden. Ze liet het toe, omdat ze wou luisteren naar wat hij te zeggen had. Dus ze vond het niet zo erg dat hij haar zwaarde naar beneden duwde. ''Dat praat wat makkelijker.'' Verduidelijkte hij met een knipoog. ''Ten eerste ben ik ongevaarlijk, ongewapend. Je mag me fouilleren als je wilt.'' Ging hij Plagerig verder. Waar dan bij Elena ook een halve glimlach ontstond. ''Verder weet ik niet hoe het voor jou zit, maar het lijkt mij persoonlijk best veel moeite. Ik kan tegen gaan werken, weg rennen, zo veel gedoe.'' Ok; daar had hij wel een punt. ''Daarnaast...'' Hij haalde een stuk perkament tevoorschijn. Elena was eerlijk gezegd benieuwd wat dat was. Hij strijkte het plat. ''Ben ik hier over een week weg en als je het lief vraagt jij ook.'' Elena wou hier dus echt weg, hoewel het hier op dit eiland niet zo slecht was, ze moest terug naar de werkelijkheid, naar de stad. Maar ze had echt geen zin om dat lief te vragen, ze wou niet hopeloos en zwak overkomen, zeker niet want zo is ze ook niet. "Goed..." Begon ze met een glimlach. "Ten eerste noem me geen lieverd" Eigenlijk had Elena dat wel graag, maar dat kon ze toch ook niet toegeven. " Het is niet omdat je misschien ongewapend bent, dat je ook ongevaarlijk bent." Elena heeft al veel meegemaakt, maar die fout maakt ze geen twee keer. "En in verband met dat tegenwerken, ik ben geen zwak meisje, ik kan ook wel je achterna lopen." Elena is totaal geen zwak meisje, en zou wilt ze ook niet overkomen.Toen dacht ze weer aan dat stuk perkament. " Oh ja en voor dat lief vragen en misschien mag ik dan ook weg, hmm ik denk het niet want..." Ze deed een stap naar voren, zodat ze wat dichter stond bij hem. "Ik ben ook geen lief meisje." Zei ze fluisterend en glimlachte lichtjes daarna.
Veel succes met je Examens ^^
Lust
Onderwerp: Re: There is no fight I can't win [ Lust ] zo mei 19, 2013 6:00 am
Regel number 1: Laat je emotie’s niet merken. Was je bang? Dat ging de vreemdeling niets aan. Dus dat zwaard moest hij behandelen als een stuk schadeloos speelgoed, geen moordwapen. Kalm en charmant deed Lust zijn verhaal. De naam Angelo gebruikte hij nauwelijks meer, het deed hem te veel aan zijn ouders denken. Daarbij was het ook iets wat leek op een engelen naam. En Lust was alles behalve een Engeltje. "Goed... Ten eerste noem me geen lieverd" Oei, krachtig hoor. Hij boog grijnzend zijn hoofd, ten teke dat hij toegaf aan haar verlangen. Voor nu dan. Meestal kon hij het niet laten om zulke koosnaampjes te gebruiken. En de meeste vrouwen vonden het stiekem heel fijn. Het gaf ze een gevoel alsof ze bijzonder waren. " Het is niet omdat je misschien ongewapend bent, dat je ook ongevaarlijk bent." Jeetje. Iemand hier was op haar hoede, bijna op het paranoide af. Wat verwachtte ze dat hij ging doen? Haar in één vlammende actie onderuit halen en met haar eigen zwaard de keel doorsnijden? Dat was helemaal niets voor hem. In het geval van uiterste nood zou hij een poging wagen, maar liever hield hij alles netjes met woorden in de hand. "En in verband met dat tegenwerken, ik ben geen zwak meisje, ik kan ook wel je achterna lopen." Tja, het blijft moeite. Hij heeft in zijn ooghoek al een steen en een paar takken opgemerkt. Een noodplan vormt zich, om enkel in het geval dat ze hem probeert kwaad te doen in actie wordt gezet. Maar daar ging hij niet van uit. Wie zou er nou zomaar een onschuldige roodharige jongen neersteken? Elena niet.. toch? Daar ging hij voor het gemak maar even vanuit. Dat suste zijn gemoedsrust ook weer wat. " Oh ja en voor dat lief vragen en misschien mag ik dan ook weg, hmm ik denk het niet want.... Ik ben ook geen lief meisje." Zijn lach werd breder, duidelijk geamuseerd. Als ze dacht dat de nabijheid van een vrouw hem zenuwachtig zou maken had ze het verkeerd. ‘Dat klinkt interessant, Elena.’ Fluisterde hij zachtjes. ‘Misschien zelfs wel interessanter dan een lief meisje..’ Zachtjes streelden zijn vingers een lok van haar haar uit haar gezicht. Stopten het voorzichtig achter haar oor. ‘Dus.. Mag ik blijven leven?’ vroeg hij met een twinkelend plagerige lach.
Elena
Onderwerp: Re: There is no fight I can't win [ Lust ] wo mei 22, 2013 12:02 am
Hij leek het al te hebben begrepen dat hij Elena geen koosnaampjes moest geven, want hij boog grijnsend zijn hoofd. En hij moest zeker niet denken dat Elena heel vriendelijk zou vragen of ze ook van dit eiland weg mag, Ze zou wel een andere ontsnappingsplan zoeken. Misschien kan ze ook gewoon een vloot maken met de dingen die ze vond op dit eiland. Hoe dan ook ze zou het wel zelf uitzoeken hoe ze hier weg moest graken. Tjah, Elena was niet één van de liefste meisjes, dat kon ook niet anders. Als piraat moet je wel je eigen plan trekken ,en steeds op je hoede zijn, en ook altijd het slechtste verwachten van mensen. In deze situatie zat ze wel nog reedelijk in het voordeel. Zij had tenminste een zwaard, en wat had hij? Een stukje perkament? Misschien was het zelfs niet eens echt. Maar Elena ging hem zeker niet vermoorden, hij had iets speciaals, en ook een beetje durf. En ze moest wel toegeven dat ze blij was dat er nog iemand anders op dit eiland was. Dus zou ze hem beter niet direct kwijtspelen. '‘Dat klinkt interessant, Elena.’' Fluisterde hij zachtjes. Hij was duidelijk geamuseerd. Elena rolde met haar ogen. Ze wou hem een gevoel geven dat hij bang moest zijn van haar, maar dat kwam misschien anders over dan verwacht, hij had steeds die durf, ook al was Elena de persoon met het zwaard. ‘'Misschien zelfs wel interessanter dan een lief meisje..’' Zachtjes streelden hij met zijn vingers een lok van Elena's haar uit haar gezicht, en stopte het voorzichtig achter haar oor, Even deed Elena haar ogen dicht. Waar ze terug wakker werd door zijn stem. '‘Dus.. Mag ik blijven leven?’' Hij had een twinkelende plagerige lach op zijn gezicht. Even was ze aan het nadenken wat het beste antwoord zou zijn. "Wel, aangezien je de enigste persoon bent op dit eiland moet ik je wel laten leven, anders ben ik terug alleen." Dat was dan ook de waarheid , ze wou niet terug alleen zijn.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: There is no fight I can't win [ Lust ]