welcome to site name!Both figuratively and literally, it is a task to occupy the generations. And no matter how much progress one makes, there is always the thrill of just beginning. We are all connected; To each other, biologically. To the earth, chemically. To the rest of the universe atomically.
city name
FORECAST: cloudy with a chance of meatballs
set in month, year

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Regels omtrent het promoten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
James
Former Commodor

James

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 12-04-13
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 34
Liefde: Our destinies have been entwined Elizabeth, but never joined.

Regels omtrent het promoten Empty
BerichtOnderwerp: Regels omtrent het promoten   Regels omtrent het promoten Emptyvr apr 12, 2013 11:09 am

Regels omtrent het promoten.
Iedereen is vrij om een forum dat hij/zij gemaakt heeft te promoten, ook het forum van iemand anders mag je hier promoten. Er zijn maar enkele regeltjes waar jij je als lid aan moet houden. Als je de regels niet naleeft kan je forum worden verwijderd.

- Iedereen is vrij om hier een forum te promoten, ook de mensen die niet geregistreerd zijn, het enige dat ik vraag is dat jij ZELF ook dit forum promoot op het gepromote forum. Ik ben daar niet verantwoordelijk voor. Als je hier een forum promoot wil ik binnen de drie dagen een link zien waarin ik kan zien dat je terug gepromoot hebt of ik sluit het topic en verwijder de link. Als JIJ een forum promoot hier moet JIJ ook terug promoten.
- Je mag echter wel maar 2 promoot topics per week aan maken. Als ik zie dat je er meer dan 2 per week aanmaakt zal ik de topics die teveel zijn verwijderen. Als de week gedaan is mag je wel weer opnieuw promoten.
- Je mag maar 1 keer per week een update in het topic plaatsen, vaker dan 1 keer zal worden aangezien als spam.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://roll-the-bones.actieforum.com

Regels omtrent het promoten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Om dit forum terug te promoten
» De regels die gelden op het forum
» Regels over het aanvragen van een Crew

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Roll The Bones ::